Ułatwienia dostępu

Specjalista w obszarach obsługi Klienta

Miejsce pracy: Czaplinek, Borne Sulinowo
Region: zachodniopomorskie

Oszustwa telefoniczne na pracownika banku – bądź czujny!

Fałszywe telefony od oszustów podszywających się pod pracowników banku stanowią poważne zagrożenie. Przestępcy w ten sposób próbują wyłudzić dane osobowe, informacje o koncie bankowym, a nawet nakłonić swoje ofiary do przekazania pieniędzy.

Zachowaj ostrożność. Nigdy nie podawaj przez telefon nadmiarowych informacji oraz szczegółów swoich transakcji, w tym również informacji w jakim banku posiadasz konto! Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i skontaktuj się osobiście z placówką banku lub Infolinią SGB.

Limity transakcji bezgotówkowych – to nie wymysł Banku !

Niedawno mój znajomy opowiedział mi o telefonie z banku. Pracownik pytał czy to prawda, że właśnie próbuje płacić kartą… w Brazylii. Zdziwiony powiedział, że to niemożliwe, bo przecież jest Polsce. Miał szczęście, bo złodzieje przecenili zasobność jego portfela, a właściwie limitu. Chcieli zapłacić kartą kilka razy więcej, niż wynosił ustawiony przez znajomego „bezpiecznik”. 

W dniu 2 maja 2025 r. placówki Banku będą nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja 2025 r. wszystkie Oddziały Pomorskiego Banku Spółdzielczego w Świdwinie będą nieczynne.


Realizacja przelewów za pośrednictwem bankowości elektronicznej, zaplanowanych zleceń stałych, poleceń zapłaty oraz innych rozliczeń bezgotówkowych, będzie prowadzona jak w każdy dzień roboczy.


Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.

Szybki zysk czy bolesna strata? Jak rozpoznać i unikać oszustw inwestycyjnych.

Obietnice wysokich zysków bez ryzyka, reklamy z celebrytami i fałszywe strony banków – to tylko niektóre metody, którymi oszuści inwestycyjni kuszą nieświadomych inwestorów. Tylko w lutym 2025 r. CERT Polska zidentyfikował blisko 6400 fałszywych domen! Jak działają przestępcy, na co uważać i jak zabezpieczyć swoje oszczędności przed cyberprzestępcami? Sprawdź, zanim będzie za późno.

Webinarium CEDUR „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów”

Webinarium jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów, aby zwiększyć świadomość i uwrażliwić tę grupę społeczną jako szczególnie narażoną na działania cyberprzestępców.

 

Dla kogo
Webinarium jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów.

 

Cel
Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

 

Data i harmonogram czasowy
17 kwietnia 2025 roku od 10:00 do 12:30.
Logowanie uczestników na webinarium rozpocznie się od 9:45.